20 March 2020
Olemme palveluksessanne – myös COVID-19 aikana
Nutricia on täällä teitä varten – myös COVID-19 aikana
Hyvät asiakkaat ja yhteistyökumppanit. Me Nutricialla tiedämme, että asiakkaat, potilaat ja heidän läheisensä ovat päivittäin riippuvaisia kliinisistä ravintovalmisteistamme ja muista tuotteistamme. Nutricia Medicalille tärkeintä on tuotteidemme laatu ja niitä käyttävien potilaiden turvallisuus. Olemme sitoutuneet COVID-19 -tilanteen kehittyessä tuotteidemme toimituksiin, laatuun ja palveluun vahvemmin kuin koskaan ennen. Sitoutumisemme näkyy uusissa käyttöön otetuissa toimintatavoissa, jotta voimme jatkossakin taata parhaan mahdollisen hoidon ja palvelun kaikille sidosryhmillemme.
Tuotanto ja toimitus
Nutricia on osa Danonea, joka on yksi maailman suurimmista elintarvikealan yrityksistä. Vallitseva tilanne ei ole vaikuttanut valmistajiemme tai alihankkijoidemme toimintaan. Tamro on vahvistanut meille, että kaikkia Nutrcia Medicalin kliinisiä ravintovalmisteita on saatavilla normaalisti. Myös kuljetukset hoidetaan normaalisti. Tuotteissamme käytettävien aineisosien toimittajat ovat vahvistaneet raaka-ainetoimitusten jatkuvuuden, jonka ansiosta tuotteidemme tuotanto jatkuu normaalisti. Vaikka yksittäisten ihmisten matkustusta on rajoitettu, elintarvikkeiden toimitukset jatkuvat normaalisti maasta toiseen. Tämä vahvistettiin viranomaisten toimesta tiedotustilaisuudessa 13. maaliskuuta 2020 (Suomessa 17.3.2020).
Tuotteiden turvallisuus ja laatustandardit
Kliinisen ravitsemuksen globaalina markkinajohtajana työskentelemme korkeimpien laatu- ja elintarviketurvallisuusstandardien mukaisesti. Kaikki tuotantolaitoksemme toimivat korkeimmilla standarditasoilla, joita kyseisissä maissa vaaditaan, ja täyttävät aina tuotantolaitoksille säännöllisesti suoritetut valtion tarkastukset. Seuraamme tilannetta tiiviisti ja olemme jo toteuttaneet tarpeellisiksi katsomiamme ennaltaehkäiseviä toimenpiteitä.
Jatkuvaa palvelua
Vallitsevan tilanteen huomioon ottaen haluamme turvata myös omien työntekijöidemme terveyden ja turvallisuuden. Tämä on tehty tinkimättä korkeatasoisesta ja jatkuvasta palvelusta kaikille asiakkaillemme. Työskentelemme kotoa käsin hallituksen ohjeiden mukaisesti. Emme ole tavanneet asiakkaita kasvotusten perjantain 13.3. jälkeen, mutta palvelemme teitä puhelimitse ja tarvittaessa videokokousten välityksellä. Asiakaspalvelumme on valmiina auttamaan. Voitte soittaa numeroon 02-274 4111, lähettää sähköpostia osoitteeseen infosuomi@nutricia.com tai olla yhteydessä alueenne edustajaan. Katso yhteystiedot täältä
Elämme haastavia aikoja, mutta tuemme työtänne kaikin mahdollisin tavoin. Voitte luottaa siihen, että tarjoamme teille parasta mahdollista palvelua ja tukea hoitoon.
Ystävällisin terveisin,
Nutricia Medicalin väki